Primary Advertiser

לקום עם חיוך: 4 ארוחות בוקר בריאות מ-5 מרכיבים בלבד

בשיתוף דנונה שטראוס

11.10.2020 / 12:47

לא משנה באיזה גיל אתם, ארוחת בוקר טרייה ומזינה היא הדרך הכי נכונה להתחיל את היום, ובכל זאת לא לכולנו יש זמן או מרץ להשקיע בה. אספנו 4 רעיונות לארוחות טעימות ובריאות שכוללות את כל מה שאתם צריכים. ולא פחות חשוב, הן קלות להכנה

אבא וילדה אוכלים ארוחת בוקר. ShutterStock
הארוחה החשובה ביום/ShutterStock

ההתחלה של היום היא פעמים רבות המראה של איך המשך היום שלנו יראה. אם לא ישנתם מספיק - רוב הסיכויים שתהיו עייפים במהלך היום, אם קמתם במצב רוח קצת משונה - כנראה שהוא ימשך כמה שעות, ואם לא אכלתם ארוחת בוקר מזינה - ככל הנראה האנרגיה שלכם תהיה נמוכה יותר ואתם עלולים גם להתקשות להתרכז ולבצע את המטלות שלכם.

החשיבות של ארוחת בוקר הוכחה באינספור מחקרי תזונה, אבל זה לא מספיק רק להכניס משהו לפה, וחשוב להשקיע במרכיבים התזונתיים הבריאים שאתם שמים על השולחן, ועוד דבר לא פחות חשוב - מדובר ברוב המקרים על ארוחה שצריך להכין בזריזות, לפני שכל בני הבית ממשיכים ליומם, לכן חשוב שהיא תהיה קלה להכנה. הנה שלושה רעיונות לארוחות מזינות וטעימות שכל אחד יכול להכין בכמה דקות:

ארוחת בוקר בקערה

אישה אוכלת יוגורט. ShutterStock
רק תבחרו את הקערה שלכם/ShutterStock

שימו בקערה אחת: יוגורט פרוביוטי, שיבולת שועל, סילאן טבעי, תפוח (או כל פרי אחר) ותוספת של כפית צ'יה. מדובר בארוחה עשירה בוויטמינים, מינרלים, סידן, חלבון מלא וסיבים תזונתיים, מה שגורם לה להיות גם ארוחה מאוד משביעה שתשאיר אתם מלאים עד ארוחת הצוהריים.

ארוחת בוקר "קלאסית"

אפשר לקרוא לארוחה הזו גם ארוחת בוקר ישראלית, וכל אחד מאיתנו היה שמח לקבל אותה בבוקר. ארוחת הבוקר מורכבת מחמישה מרכיבים שאפשר למצוא כמעט בכל בית: ביצה קשה המכילה חלבון, ויטמינים ומינרלים, ירקות בייבי כמו למשל עגבניות שרי, מלפפון ופלפלונים, שמכילים גם הם שפע של ויטמינים ומינרלים וגם חוסכים את החיתוך בבוקר, בקבוק אקטימל המכיל ויטמינים, מינרלים וחיידקים פרו-ביוטיים, שאפשר לקחת גם לדרך, לחם מלא המכיל סיבים תזונתיים, וטחינה המכילה שומן איכותי.

אקטימל. סטודיו גל בן זאב,
תוספת כוח לארוחה. בקבוק אקטימל/סטודיו גל בן זאב

מדובר בארוחה משביעה ובריאה שלוקח כמה דקות להכין, ואת חלקה אפשר אפילו לאכול באוטו או בדרך לבית הספר.

ארוחת בוקר מתוקה

נכון, זו לא ארוחה שמומלץ לאכול בכל בוקר, אבל בסופי שבוע או בחופשות, אפשר להשקיע קצת יותר זמן, ועדיין כמובן לשמור על הבריאות. אחת הדרכים הכי טובות לארוחה בריאה ומתוקה היא להכין פנקייקים מקמח כוסמין שמחליף את הקמח הלבן, ויוגורט יווני שמחליף את החלב הרגיל. עליהם ניתן להוסיף תוספות בריאות כמו פירות יער, בננות, מייפל טבעי וחמאת בוטנים - מה שאוהבים במשפחה שלכם. ארוחה כזו, למרות שהטעם המתוק שהיא משאירה, כוללת מרכיבים בריאים כמו חלבון מלא, ויטמינים ומינרלים וגם שומן בריא. ויש לנו גם מתכון לפנקייקים מנצחים - לחצו כאן.

פנקייק עם יוגורט. אלון מסיקה,
פינוק ממרכיבים בריאים. פנקייקים משודרגים/אלון מסיקה

ארוחת בוקר לספורטאים

אם אתם מבלים את הבקרים שלכם בחדר הכושר או בריצה, ארוחת הבוקר שלכם צריכה להכיל חלבון, וכמובן - להחזיר לכם את האנרגיה שאתם צריכים להמשך היום. לארוחת בוקר כזו תוכלו לשלב יוגורט PRO עשיר בחלבון, עם פרי לבחירתכם לתוספת ויטמינים, זרעי צ'יה ו-6-8 אגוזים.

בשיתוף דנונה שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully