Primary Advertiser

קר, טעים ומזין: זה מה שאתם צריכים לאכול בקיץ הזה

בשיתוף דנונה שטראוס

8.10.2020 / 8:00

תזונה נכונה היא עסק מורכב, ואין יותר מדי מאכלים שיכולים לסגור לכם הרבה פינות בגביע או בבקבוק אחד. יוגורט? דווקא כן. הנה 5 סיבות שיגרמו לכם להוסיף אותו לתפריט שלכם

יוגורט. shutterstock, ShutterStock
סוגר פינות ומזין. יוגורט/ShutterStock, shutterstock

תזונה מאוזנת דורשת חשיבה והתארגנות ואין שיטת קסם שתאפשר לכם לנשנש מה שיש, ולשמור על הבריאות ועל המשקל. יחד עם זאת, ישנם מוצרים, יחידי סגולה, שיכולים לסגור לכם כמה פינות בארוחה קטנה אחת. אחד מהם הוא יוגורט. כתבנו כאן לא פעם על הערכים התזונתיים שלו ועל המחקרים שמכתירים אותו כאחת הבחירות הטובות ביותר. הפעם אספנו את כל הסיבות שיגרמו לכם לשלב אותו בתפריט המשפחתי באופן קבוע.

1. הוא מלא בערכים תזונתיים חשובים
ליוגורט יש ערכים תזונתיים גבוהים: הוא מכיל סידן, חלבון וחיידקים פרוביוטיים. יוגורט פרויבוטי מסייע לכם בחיזוק ההגנה הטבעית ומכיל ערכים תזונתיים גבוהים, למשל חיידקי יוגורט ולצדם חיידקים חיים וייחודיים כמו ה-L.casei - חיידקים טובים (כן, יש דבר כזה).

2. תבוא טבעי: יוגורט בצורתו הבסיסית משתלב טוב בכל ארוחה
יתרון בולט נוסף ליוגורט הוא העובדה שהוא משתלב היטב בכל ארוחה -יוגורט כחלק מארוחת בוקר קלילה ומהירה, כארוחת ביניים או כתוספת מרעננת לצד הפחמימה בארוחת הערב. יוגורט יכול להשתלב גם ברטבים לסלטים, מאפים מלוחים, פנקייקים ואפילו עוגות ועוד לא דיברנו על עולמות השייקים שבהם היוגורט הוא כוכב בסיסי וקבוע. וזה לא נגמר פה, הוא גם יכול להיות מטבל מפנק כשאתם מארחים או סתם רוצים משהו שישדרג את הירקות או הפריכיות שלכם בערב. בכל ארוחה תוכלו לקבל תוספת חלבון, סידן וחיידקים פרוביוטיים בקלות.

אילוסטרציה. ShutterStock
נכנס לתיק בקלות. גביע יוגורט/ShutterStock

3. קל לקחת אותו לדרך
אנשים שמקפידים על תזונה נכונה בדרך כלל נתקעים דווקא כשהם מחוץ לבית ואין להם מזון מזין בהישג יד. אחד היתרונות של יוגורט הוא שקל לקחת אותו אתכם, עד לרגע שיבוא לכם לאכול משהו. זה יכול להיות בבקבוק או בגביע - כך או כך מדובר בפתרון נוח שאפשר לצרף לתיק, להגיע איתו לכל מקום וכמובן, לשדרג בעזרתו את הארוחה על ידי הוספת פרי או אגוזים. רק תביאו כפית וכמובן שאם בחרתם ביוגורט בבקבוק, אפילו את זה אתם לא צריכים.

4. פתרון שסוגר פינה לרעב קטן
בוקר, ממהרים, אין זמן, הבית בטירוף, אבל אי אפשר לצאת על בטן ריקה. יוגורט מהווה פתרון יעיל ומזין לבוקר לחוץ, לוקחים לדרך ויוצאים. ומה במהלך היום? לא פעם תוקף אותנו רעב קטן, ואז הפתרון הוא בדרך כלל "מה שנמצא". אם אתם במשרד, בטח תאכלו עוגייה או שתיים, ואם אתם בבית עם הילדים, תאכלו את שאריות הטוסט שלהם. אתם לא מספיק רעבים לארוחה מלאה, אבל גם לא מספיק שבעים כדי להתאפק. אלו בדיוק המקרים בהם יוגורט, בגביע או במשקה, יכול לסגור לכם פינה, באופן מזין, ומפנק מספיק כדי שלא תנשנשו שטויות עד הארוחה הבאה.

בנוסף, היוגורט במצבו הבסיסי הוא דל שומן ולא מכיל הרבה קלוריות, ולכן הוא יכול להתאים למי שמקפיד על תזונה מסודרת ומאוזנת ולא רוצה לחרוג מהמסגרת שלו.אם תוסיפו לו מעט פירות טריים, צ'יה, אגוזים ואפילו טיפונת דבש, תקבלו מנה מזינה, משביעה ונגלה לכם סוד, היא אפילו ממכרת...קשה להפסיק כשמתחילים ומהר מאוד היא תהפוך להרגל טעים ומזין ביום יום שלכם.

אקטימל. סטודיו גל בן זאב,
לחיזוק ההגנה הטבעית. אקטימל/סטודיו גל בן זאב

5. כי הוא כל כך מגוון
אם בא לכם לגוון ולהכניס עוד עניין ללבן, אקטימל הוא יופי של פתרון, מדובר במשקה יוגורט פרוביוטי המכיל חלבון וחיידקים טובים שמסיייעים בחיזוק ההגנה הטבעית. כמה חיידקים? כל בקבוקון מכיל למעלה מעשרה מיליארד חיידקי L. casei שהוכחו כמסייעים לחיזוק הגנה הטבעית, אז רק תבחרו מתי ותתפנקו לכם עם כמה חיידקים טובים.

בשיתוף דנונה שטראוס
  • עוד באותו נושא:
  • יוגורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully